close

mama1.JPG    A Song For Mama

雖然母親節已經過了一個禮拜了~上個禮拜我們全家人也幫my lovely mama慶祝過了~~

只是這個禮拜真的忙昏頭了我~今天才有時間來寫一些給mama的話!!

 

我的mama~漂亮吧!!好有氣質喔我的mama~其實~我一向以她為傲!只是她都不知道,每次跟別人聊到我的mama,我的眼睛就會發亮!我最愛說的就是~你看我媽媽是不是很年輕很漂亮!其實~她已經不小了喔~~哈哈!她最討厭我這樣說了,但是我好愛說喔~因為我好驕傲喔!!我的mama~可以保持的這麼好~我真的好開心~希望我的mama可以身體一直健康下去! Mama~妳對我的愛,我真的都知道!我也都懂~我都這麼大了,妳真的不需要再操心了,妳老是為我擔心這擔心那的~你知道我更擔心嗎...妳知道妳這樣擔心~把妳心臟都弄壞了,我真的不喜歡這樣,我真的也不需要妳擔心了啊mama~我很黏妳~從小就是!到現在也是!但我黏在妳身邊~妳還是一樣可以擔心..我真的不知道怎麼可以有這麼多事情來讓妳這樣煩心呢,妳只要開開心心的過~跟我們最愛的A-mo一起過~就好了嘛~好不好mama~我寫過那麼多卡片給妳~妳一定知道我有多麼愛妳!這是不會變的~永恆的我的mama!!這首歌送給妳mama~表達了我心裏的話~

You taught me everything  And everything you’ve given me  I always keep it inside  You’re the driving force in my life   There isn’t anything  Or anyone I can be  And it just wouldn’t feel right  If I didn’t have you by my side

You were there for me to love and care for me  When skies were grey  Whenever I was down  You were always there to comfort me  And no one else can be what you have been to me  You’ll always be you will always be the girl  In my life for all times


Chorus:
Mama, mama you know I love you
Oh you know I love you
Mama, mama you’re the queen of my heart
Your love is like
Tears from the stars
Mama, I just want you to know
Lovin’ you is like food to my soul


You’re always down for me  Have always been around for me even when I was bad  You showed me right from my wrong  Yes you did

And you took up for me  When everyone was downin’ me  You always did understand  You gave me strength to go on

There was so many times  Looking back when I was so afraid  And then you come to me  And say to me I can face anything  And no one else can do  What you have done for me  You’ll always be  You will always be the girl in my life

 

Never gonna go a day without you
Fills me up just thinking about you
I'll never go a day
Without my mama

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    viviyumi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()